Klacht: Nieuwe procedure vouchers 15% upgrade maar niet voor ons!!!

op 19 mei 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Hallo, ik heb 4 KLM vliegtickets gekocht via reisbureau Joker. KLM heeft vanwege Corona de vluchten geannuleerd. Dus heb ik op 13 mei vouchers gekregen. Maar op 16 mei, dus 3 dagen later, verneem ik via de krant dat KLM de waarde van de vouchers verhoogt met 15%. Maar niet voor mijn tickets dus. Want ons dossier is net afgehandeld. Dat vind ik echt wel heel erg oneerlijk. Ik wil ook graag van deze tegemoetkoming gebruik maken. Reisbureau Joker zegt dat de zaak afgehandeld is, maar daarom neem ik even rechtstreeks contact op met KLM, want dit is echt niet fair.
Plus: 4 vouchers omzetten naar nieuwe tickets kost 20 euro per ticket. Dat is een verlies van 80 euro. En dat terwijl mensen nu een voucher krijgen met een meerwaarde va 15%. In ons geval zouden wij nu vouchers krijgen die een dikke 400 euro meer waard zijn. Dat is heel wat vind ik.
Kan u iets voor ons doen?

Ik ben tevreden als onze vouchers ook met 15% worden opgewaardeerd, zoals bij alle geannuleerde vluchten op dit moment.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemarie.hk