Klacht: Nieuwe Magimix M105 voor gebruik van Cups van de Lidl doet het niet.

op 27 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een nieuwe Magimix M105 aangeschaft ter vervanging van oude Magimix.
De oude Magimix begon slecht te functioneren met de cups van de Lidl.
De cups gingen scheuren tijdens het koffie bereiden. De nieuwe Magimix moest de oplossing zijn, dachten wij.
De cups weer geprobeerd in de nieuwe Magimix maar nu kregen wij zeer waterige koffie want een deel van het water spoot achter de cup in het afvoerbakje.
Nog eens geprobeerd met een origineel Nespresso cupje. De koffie bereiding was toen probleemloos. Conclusie De cups van de Lidl te weten Merano Lungo werken niet goed met de Nieuwe Magimix. Heeft de Lidl daar een oplossing voor. Wij hebben nog een grote voorraad Cups van de Lidl.
Graaguw oplossing

Gewenste Oplossing:

Als de cups van de Lidl weer als vanouds functioneren en wij dus weer lekkere koffie kunnen drinken.
Graag spoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 27 juni 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ABvH