Klacht: Nieuwe laptop Asus beschadigd na reparatie

op 12 oktober 2016 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 juli nieuwe laptop van merk Asus gekocht
Vanwege vakantie niet vaak gebruikt.
19 september gaf scherm strepen en heb ik Asus verzocht te repareren.
4 oktober heb ik laptop weer retour ontvangen.
Helaas blijken deksel en rand rondom beeldscherm beschadigingen te vertonen.
5 oktober klacht bij Asus neergelegd.
Deze hebben dit door reparatiebedrijf laten verifieren met als reactie dat laptop bij binnenkomst al beschadigd was.
11 oktober hierop gereageerd met foto’s die net voor verzending zijn gemaakt, waarop deze beschadigingen niet te zien zijn.
12 oktober reactie van Asus gehad dat reparatiebedrijf beelden heeft waarop beschadiging te zien zou zijn. Beelden opgevraagd.

Mijn klacht is dat ondanks net, uitgebreid en gedocumenteerd verweer Asus niet van zins is om klant tegemoet te komen. Reparatiebedrijf wordt op hun woord geloofd, beweringen van klant worden in twijfel getrokken.
Voor een laptop van bijna 1000 Euro vindt ik dit een onbehoorlijke reactie.

Gewenste Oplossing:

Vervanging van laptop door een spiksplinternieuwe of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jojom