Klacht: Nieuwe inbouw koffieapparaat vanaf begin al klachten

op 26 juli 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Koffie wordt niet na malen afgevoerd maar blijft in apparaat en melk schuimt niet op en stagneert.
Direct aangegeven. Moesten beter reinigen. Uiteindelijk 1x langsgeweest. Gaf aan weer prima deed. Aangehouden om paar kopjes na elkaar te zetten dat weer dezelfde problemen zich aandienen. Wat ook gebeurde. Uiteindelijk besloten om verschillende onderdelen te bestellen. Moesten voor deze afspr al 2 weken wachten. Nu al 5x contact te hebben gehad gaven ze aan niets te kunnen oplossen alleen mail naar monteur. Ook dat waar de keuken vandaan komt te benaderen. Deze laat alweer week niets van zich horen. Nu dus al 2 maanden verder na afspraak gemaakt te hebben en kunnen ons apparaat nog steeds niet gebruiken voor de lekkere koffie waarvoor aangeschaft is. Apparaat is in februari met plaatsen van keuken geïnstalleerd.

Een goed werkende koffieapparaat voor de koffie te maken waarvoor aangeschaft. Bij blijvende klachten vervangen van apparaat.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Breexijk