Klacht: Nieuwe glazen in zonnebril

op 14 juli 2012 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik wilde nieuwe glazen in mijn zonnebril hebben met dezelfde sterkte als in mijn bril.
Zonnebril opgehaald , maar merkte bij het opzetten meteen al dat het niet goed keek. Leek een andere sterkte. Ze hebben alles nagemeten en gecontroleerd met mijn gewone bril. Bleek dezelfde sterkte. Toch mee naar huis genomen. Uiteindelijk na het opzetten van de zonnebril elke keer hoofdpijn en misselijk. Weer terug gegaan. Toen begon de verkoopster over dat de zonnebril en daardoor de glazen te rond liepen. Ze heeft de bril wat rechter gezet merkte iets verschil maar meteen alweer misselijk en begon weer hoofdpijn te krijgen. Ik vind dat verkoper die mijn zonnebril heeft bekeken en de glazen adviseerde dat erbij heeft moeten zeggen dat het waarschijnlijk een probleem kon worden. Maar uiteindelijk weten ze het nog niet en moet ik volgende week weer terug. Daarbij ben ik niet netjes behandeld. Het kwam over dat ik teveel zeurde en dat het onzin was. Ik hoop wel dat het voor de vakantie is opgelost!

Glazen waar ik geen hoofdpijn door krijg
Geld terug en geen glazen
Andere zonnebril met glazen zonder hoofdpijn en geld terug van de glazen van deze zonnebril

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 30 juli 2012 om 12:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw opmerking.

Graag zouden wij van u willen vernemen of uw klacht is opgelost door de winkel. Zo niet dan zouden wij graag van u willen vernemen, uw kunt een e-mail sturen naar het volgende adres, nl.service@specsavers.com, waar wij uw opmerking in behandeling zullen nemen.

Roos Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadet80