Klacht: nieuwe dienstregeling sinds 10 december 2017

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis al een paar jaar met openbaar maar de laatste nieuwe dienstregeling hadden ze beter achterwege kunnen laten. Aansluitingen welke voorheen prima waren sluiten niet meer op elkaar aan. Bussen komen structureel te laat waardoor ik de vervolgaansluiting net misloop.
Mede reizigers ervaren hetzelfde.
Ik weet niet wat de aanleiding is geweest alles weer om te gooien maar het klot van geen kant. Men zou er goed aan doen de oude dienstregeling weer terug te draaien m.i.v. 1 januari 2018.

Gewenste Oplossing:

Met de oude dienstregeling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste chateau50,

Uit uw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op uw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. De dienstregeling zal dan ook zorgvuldig worden geëvalueerd en indien nodig en mogelijk zal er naar aanpassingen worden gekeken.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

Met vriendelijke groet,
^SH
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door chateau50