Klacht: Nieuwe dienstregeling Lelystad lijn 2

op 04 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Ten eerste vind ik persoonlijk de timing van het ingaan van een nieuwe dienstregeling slecht. Op de 1e dag na de schoolvakantie…slechte communicatie zodat je voor een verrassing staat bij het bushokje!

De aansluiting is nu NOG slechter op de treinen dan ie al was. Mijn bus vertrekt nu om 05:36 (voorheen 47 en daarna 42) ik ben nu om 05:48 op het station en moet nu wachten tot 06:13 op de intercity naar Den Haag. 25 Minuten is erg lang…helemaal straks in de winter. Waardeloos en zonde van de tijd !

Gewenste Oplossing:

Graag de bussen aan laten sluiten op de treinen !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste JvG1971, Wat vervelend dat de aansluiting van trein op bus niet meer optimaal is voor je. Om welke bus gaat het precies en wat is je vertrekhalte en eindhalte? Helaas is het niet altijd mogelijk om alles op elkaar te laten aansluiten. Elke verandering in de dienstregeling heeft ook gevolgen voor andere lijnen. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht JvG1971

1 jaar geleden - Het betreft lijn 2 vanaf jol west naar station Lelystad. De aansluitingen worden steeds slechter. Ik hoor alleen maar klagende reizigers over de lange wachttijden. Het is natuurlijk van de zotte dat je bijna een half uur op je trein moeten wachten. Ook heel veel andere reizigers van andere buslijnen klagen steen en been ! Slechte zaak...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 20:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste JvG1971,

Excuses voor deze verlate reactie! Ik heb je klacht over de huidige dienstregeling van lijn 2 intern doorgestuurd naar de vervoerkundige in de regio zodat deze ten behoeve van de evaluatie meegenomen kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JvG1971