Klacht: Nieuwe dienstregeling alphen-schiphol vreselijk

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Echt heel heel jammer de nieuwe dienstregeling met de vervallen haltes. De passagiers van de halte zoutmanstraat benadelen jullie enorm. Jullie veranderen het toch niet maar hoop mopperende mensen laten jullie in de kou staan. Mjjn reistijd van toch al minimaal 2,5 uur per dag nog fijn 20 minuten langer gemaakt!

Was tevreden. Nu met niks. Het is kiezen tussen een extra overstap wat 9 vd 10 keer niet werkt of nog langer lopen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:36 geantwoord

Beste A.Mvanvliet,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 12 december 2017 om 20:41 geantwoord

Beste Wouter, haltes laten vervallen is nooit en voor niemand een verbetering. Er is een enorm gat ontstaan tussen 2 haltes, dus leg mij is uit voor wie dat beter is? Of beter spaar je de moeite, we zullen ons er wel bij neer moeten leggen.
Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door A.Mvanvliet