Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,
Heel leuk van jullie dat jullie dachten “oh laten we de dienstregeling eens helemaal omgooien” maar dankzij deze niet zo slimme actie ben ik nu iedere dag een uur later thuis, kom ik niet meer bij mijn sportschool zonder dat ik een gigantische omweg moet maken wat overigens ook weer extra tijd kost en moet ik s’avonds in het donker en heel stuk lopen wil ik thuis komen en dat is is niet zo heel veilig als vrouw zijnde in deze tijd van het jaar of vind u van wel? Ik ben namelijk niet de enige persoon die het niet met jullie nieuwe dienstregeling eens is maar zeker 90% van de Arriva reizigers!!
Hopelijk hebben jullie vandaag genoeg klachten ontvangen om dit alles z.s.m. weer terug te laten wijzigen naar de oude fijne en handige dienstregeling!
Mvg Bibi Hogenboom

Als de oude dienstregeling terugkeert!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:27 geantwoord

Beste BibiHogenboom,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door BibiHogenboom