Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Petraatje646, Over welke lijn gaat het? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Petraatje646

5 maanden geleden - Lijn 311 Hetzelfde probleem doet zich voor in lage Zwaluwe. Dit is lijn 211, vanaf t station naar centrum, nu 20 minuten wachten en helaas maar 1x per uur en maar tot 8 uur

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 22:00 geantwoord

Beste Petraatje646,

Dank je wel!

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam