Klacht: nieuwe dienstregeling

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste liesbeth hendriks,

Jammer om te horen dat je niet blij bent met de nieuwe dienstregeling. Het maken van de dienstregeling is een ingewikkelde puzzel, waarbij vele overstappen betrokken zijn. Een verbetering bij een overstap, kan door anderen bij een overstap elders als verslechtering worden ervaren.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth hendriks