Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De nieuwe dienstregeling is behoorlijk vervelend. Waar je eerst zo kon overstappen, sta je nu 20 minuten te wachten. Bus vertrekt 10 minuten eerder maar daarvoor de aansluitende trein uit de dienstregeling gehaald. Aansluitingen kloppen niet meer. Graag terug naar de oude dienstregeling.

Oude dienstregeling

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Jokuco72, Ik vind het jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling niet helemaal op jouw wensen aansluit. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de betreffende regio zodat de vervoerkundige deze melding ter evaluatie mee kan nemen, maar dan heb ik wel meer informatie van jou nodig. - Om welke buslijn gaat het? - Op welk traject rijdt deze bus? - Op welk tijdstip wil je reizen? - Vanaf welke halte reis je met de bus? - Op welk station wil je overstappen? - Op welke trein wil je overstappen? - Hoe laat vertrekt deze trein? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:22 geantwoord

Beste Jokuco72,

Enige tijd geleden hebben wij om extra informatie gevraagd zodat wij de klacht konden doorsturen naar de regio. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We sluiten daarom deze klacht af.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam