Klacht: nieuwe dienstregeling

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

door de nieuwe dienstregeling is de bus later en mis ik elke ochtend mijn trein. Een bus eerder pakken is geen optie omdat ik dan een halfuur in de kou moet wachten. Bussen zijn propvol omdat deze een andere route heeft gekregen waardoor het niet meer veilig is, moet elke keer staan.

als de oude dienstregeling weer terug komt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste lynnpeskens, Niet fijn dat het geen verbetering is voor jou. Zou je misschien het volgende nog aan kunnen geven? Om welke lijn gaat het? Waar stap je in? Bij welke halte? Hoe laat? In welke richting reis je? Zodra ik deze info heb ontvangen geen ik je klacht intern door aan onze vervoerskundige. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht lynnpeskens

9 maanden geleden - Hallo, Het gaat om de lijn 372. Ik moet instappen in Heythuysen de halte heythuysen centrum. Dit is bij elke bus die om 8 minuten over het uur gaat. Dit is in de richting naar Roermond. Ik zou graag verbetering zien aangezien in elke ochtend nu een halfuur in de kou zit !!

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 09:25 geantwoord

Beste lynnpeskens,

Dank je wel voor het doorgeven!

Ik zal het intern doorsturen.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door lynnpeskens