Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 10 december 2017 is de nieuwe dienstregeling van kracht gegaan. Bus 11 is hierdoor opgesplitst waardoor deze alleen nog richting Awijk rijdt. Bus 4 rijdt nu 2 routes: Rosmalen via de Grootewielen en de kruiskamp. Omdat de bus in de ochtendspits nog maar twee keer per uur langs het Pettelaarspark komt, worden mensen die met de bus naar het werk reizen afgestraft. Niet alleen ik maar meerdere mensen die in de ochtend naar het pettelaarspark reizen zijn nu de duppe van de nieuwe bustijden.

Ik kom namelijk uit Vlijmen waardoor ik door de ochtendspits vaak mijn aansluiting mis. Voorheen moest ik nog maar een kwartier wachten tot de volgende bus, maar dit is nu een half uur (!) geworden. De beste alternatieve route is om bus 156 te pakken, maar dan ben je ruim een kwartier aan het lopen.

Gewenste Oplossing:

Laat de bus in de spits 4 keer rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste uhmnee,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door uhmnee