Klacht: Nieuwe Dienstregeling

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 81 van Deventer naar Zutphen vertrekt 12 minuten eerder door de nieuwe dienstregeling. Hierdoor moeten veel studenten van de HAN 22 minuten op hun trein wachten. Ik stap op in Gorssel.
Het zelfde geldt voor de terugweg. Op de terugweg moet nu 20 minuten worden gewacht op de bus.
Het is vast de bedoeling geweest om de dienstregeling te verbeteren maar ik weet zeker dat dit voor veel mensen is verslechterd en dat ik niet de enige ben.

Als ze de nieuwe dienstregeling veranderen naar de oude of dat ze het sterk aanpassen zodat de overstaptijden niet zo groot zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 19:54 geantwoord

Beste Henk12_3,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam