Klacht: nieuwe dienstregeling

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De scholierenlijn 621 richting hogeschool zuyd.
Gistermorgen de bus zeker 10 min te laat. Bus zo druk dat de helft van de mensen niet meer mee konden. Hierdoor aansluiting gemist op heerlen station richting Hoensbroek. App defect om te kijken welke bus later komt richting Hoensbroek, dus hierdoor maar naar stage moeten lopen..

Vandaag zelfde verhaal, bus kon weer niet iedereen meenemen. Gevraagd of de aansluiting kon wachten. Chauffeur bevestigde dit, maar toen ik uitstapte was bus 21 richting Hoensbroek weer nergens te bekennen. Schandalig!

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als er voldoende bussen ingezet worden om iedereen te kunnen vervoeren. en als de aansluiting wacht totdat de overstappers zijn ingestapt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 19:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ChayenneH.123,

Jammer om te lezen dat dit je ervaring is. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarvan baalt.

Je klachten heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ChayenneH.123