Klacht: nieuwe dienst regeling Site werkt niet

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wat is dit voor iets Belachelijks om de trein van 8 uur weg te pakken.

mensen moeten nu eerder opstaan,

om hun trein te kunnen halen. of ze komen veel te vroeg op het werk/ of veel te laat.
en daarbij zorg er eens voor dat jullie Site werkt
zodat de mensen ook kunnen zien hoelaat en of er een trein gaat.

Nergens.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:28 geantwoord

Beste Jill..,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Door drukte vanwege het winterse weer heeft onze site last gehad van overbelasting. Deze problemen zijn inmiddels opgelost en je zou de dienstregeling van de trein weer op moeten kunnen vragen https://www.arriva.nl/limburg/reisinformatie/dienstregeling.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak de afgelopen dagen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jill..