Klacht: Nieuwe combi magnetron voor de 2e keer stuk

op 14 september 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een half jaar geleden een nieuwe keuken gekregen met daarin 2 identieke combi magnetrons van Whirlpool. Een is nu voor de 2e keer stuk en doet helemaal niks. De ander geeft continue storing. De monteur is 2 weken geleden geweest en er zou binnen 1 week een bericht komen of hij nog een keer gerepareerd of omgeruild zou worden. Het is een bekend probleem. Nu na 2 weken gebeld. Onderdeel is niet op voorraad en of ik voortaan tegen de monteur wil zeggen dat hij niet dit soort beloftes moet doen want dat kunnen ze niet waarmaken.

Gewenste Oplossing:

Als de apparaten omgeruild zijn, want ik heb hier geen vertrouwen in. Of als alternatief mijn volledige aankoopbedrag terug en dan schaf ik iets aan van een ander merk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Stanneveld