Klacht: nieuwe busregeling 370

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe busregeling, bus gaat nog maar
1x in het uur. Bus is IEDERE dag minstens 8minuten te laat bij mijn halte. (scheidingsweg Meijel) Op de terug weg ook altijd minstens 5minuten, maar ook wel ens 10+ minuten. Bus zit prop vol.

Als de bustijden veranderen. Of weer een aantal bussen om het halfuur. Plan het beter in of laat de bus 10minuten eerder aanrijden. Ik bn bijna dagelijks te laat op stage terwijl het wel haalbaar zou moeten zijn als de bus op tijd kwam.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 08:59 geantwoord

Beste Kathygeerlings,

Uit uw reactie is gebleken dat de dienstregeling van lijn 370 niet aansluit op uw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Ook de vertraging die je ervaart wordt hierin meegenomen.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kathygeerlings