Klacht: Nieuwe busregeling

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus 20 was altijd al super vol in de ochtend en na school! Toen moesten ze al mensen laten staan… Veolia had in de ochtend in de winter altijd 2bussen achter elkaar laten rijden. Dat geldt ook voor de bus 21… en nu is het de bedoeling dat bij Parkstad stadion alle mensen van bus 21 die naar school in Heerlen moeten moeten overstappen op de bus 20…

Ik/wij zijn pas tevreden al dit probleem is opgelost! Of terug naar oude regeling dus 20 en 21 appart en beide naar de scholen of 2 bussen van de 20 achter elkaar laten komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:44 geantwoord

Beste Demy2309,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ongemak die je ervaart door de nieuwe dienstregeling.

. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Lina
Arriva Webcareteam