Klacht: Nieuwe busregeling

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik hoefde normaal maar 1 bus te pakken naar school of naar huis en deze bus wad prima ! Nu is alles omgegooid en komt geen bus meer rechtstreeks vanuit ons dorp naar onze 2 middelbare scholen in Heerlen. Het gaat om buslijn 21. Deze bus rijdt niet meer over de akerstraat hij rijdt anders ! Dit is echt vreselijk, s’morgens in de 21 naar Parkstad stadion en dan overstappen naar de 20, die overigens ookal helemaal vol zit. Fijn geregeld Arriva, laat de 21 de oude route rijden want wij komen niet fatsoendelijk op school aan!

Als de 21 terug komt via de akerstraat door Simpelveld en Bocholtz, want heel veel kinderen zitten nu met een probleem dat ze niet fatsoendelijk op school komen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 19:54 geantwoord

Beste Sam1312xo,

Niet leuk om te lezen dat het niet meer mogelijk is op fatsoenlijk op school kan met de bus. Begrijpelijk dat je baalt.

Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam

Heeft op 12 december 2017 om 21:12 geantwoord

Het is fijn dit te horen, maar de bussen opzich. De tijden wanneer ze aankomen. Het lukt niet. De ene bus komt aan en de anders is al geweest en sta je er weer een half uur in de kou en regen op je bus te wachten.. leuk....

Alle klachten die gemeld zijn door Sam1312xo