Klacht: Nieuwe buslijnen regeling

op 15 december 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf afgelopen maandag 11 december 2017 toen het weer advieseerde niet de weg op te gaan konden we het ons voorstellen dat de dienst tijden niet klopten! Toen echter ik de school van mijn kind belde de volgende dag dat ze te laat zou komen omdat er ineens een bus uit viel en deze na 20 min weer kwam dacht ik nog t is even wennen!De dag erop een bus toraal niet meer op een andere bus aansloot met overstappen en voor heen wel en zij nu 20 minuten langer moest en ik weer naar school moest brengen begon mijn ergenis te groeien.

Zojuist moest ik mijn zoon naar t busstation brengen met de auto omdat er op de bushalte bij huis weer allemaal uitgevallen zijn… anders komt hij te laat op zijn werk!

Wat als ik geen auto heb? Ik vind dit zeer zorgelijk dit nieuwe beleid! Wie heeft t verzonnen en waarom?

Buslijnen weer op elkaar afstemmen en op juiste tijden vertrekken!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sureyya@dds.nl