Klacht: Nieuwe bank gekocht, volle mep betaald, blijkt showroommodel of gebruikt model

op 17 mei 2020 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Gister heb ik een bank opgehaald, en toen ik terug reed heeft mijn partner de bank uitgepakt. Deze blijkt tot onze verbazing gebruikt op meerdere fronten, er zit een gat onderin, een poot is afgebroken, alle poten zijn afgeschaafd alsof ze meerdere keren zijn verschoven, er zit een bruine vlek in de stof, er zit een haak op een zitvlak noem maar op. Het lijkt wel een showmodel of een bank die iemand anders heeft gehad en terug heeft gestuurd oid. Gebeld met de winkel die konden niks betekenen, gemaild met de winkel geen reactie, daarna te horen gekregen dat we een service aanvraag moesten doen omdat we all in house service hebben afgesloten. Gedaan, maar nu krijgen we een melding dat het opgepakt wordt door de service afdeling in die zin denken wij dat ze de vlekken en gaten en kapotte poten en haken gaan repareren, maar dit is natuurlijk niet waarvoor wij betaald hebben. We hebben betaald voor een nieuwe bank, en veel geld ook, dus ik wil ook een nieuwe bank ontvangen en geen tweedehandsbank die opgelapt wordt, dan moet daar ook een andere prijs tegen over staan. Ik ontvang graag zo spoedig mogelijk een oplossing want dit kan echt niet!

Van alle poten, stof, alle delen van de bank, onderkanten, gaten, haken, halen, vlekken zijn fotos gemaakt.

order en klant nr 70002600 – 562947

Mvg Randy Jagroep en Sarah-Lee Laros

Als we een geheel nieuwe bank krijgen twv - 2400 euro die we betaald hebben, of deze bank geheel opgelapt wordt en we de prijs betalen voor een tweedehandse bank of showmodel, dus bv de helft terug krijgen van het aankoopbedrag oid.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

4 maanden geleden - Beste Randy, Uit je verhaal kunnen wij niet uitmaken bij welke winkel je deze exact gekocht hebt?Vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht s_laros

4 maanden geleden - Pronto wonen ekkersrijt (son eindhoven)

Alle klachten die gemeld zijn door s_laros