Klacht: nieuw scheerapparaat wat gerepareerd moet worden

op 27 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

11 juli scheerapparaat gekocht (119 euro), half augustus terug voor slotje wat niet ontgrendeld kon worden (15 km heen, 15 km terug). Medewerker lukt het na een tijdje wel. 27 september weer met apparaat terug naar myshop in Eindhoven (15 km heen, 15 km terug) met hetzelfde euvel. Medewerker zou het nu opsturen voor eventuele reparatie. Duur circa 2 weken. Ik wilde graag nieuw c.q. ander apparaat uitzoeken met bijbetaling, daar mijn man niet zonder apparaat kan, en zich niet nat mag scheren ivm bloedverdunners. Dit was niet mogelijk. Ik vraag zijn superieur, dame komt en vertelt me hetzelfde verhaal. Ze zegt er ook nog bij mijn collega heeft goed gehandeld ! mijn broek zakt hierbij af. Dus een klant die ontevreden weggaat, dan heb je GOED gehandeld. Als ik naar myshop rijdt, rijd ik 4 zaken voorbij, waar ze hetzelfde apparaat verkopen! Dan heb ik het nog niet over BOL.com, waar ik dit apparaat thuis aan tafel kan bestellen ! Bol.com die bij de top 3 staat van “goede service”, waar het vandaag de dag om draait “service”. Cool blue die als een speer omhoog schiet vanwege hun goede service etc. Er is niet 1 seconde met mij meegedacht in de 10 minuten dat ik aan de “service”balie stond. Het is zo en het was zo. De computer geeft aan dat we het op moeten sturen, bla bla bla. Oke dat een jongen zo denkt aan de balie, kan ik me inkomen, maar een superieur van hem, die ook nog zegt hij handelt goed, dan heb je het verkeerde beroep gekozen, want een klant die daar 25 jaar koopt en ontevreden wegloopt, dan heb je het echt niet begrepen. Nu wacht ik dus 2 weken af, hoe mijn man zich scheert, dat zal hun een worst wezen en krijg een apparaat wat ik nieuw gekocht heb voor 119 euro misschien gerepareerd terug ! ik wil geen gerepareerd nieuw apparaat terug wat nog maar een paar maanden oud is.

Ik wil graag een ander apparaat uitzoeken met bijbetaling.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne huntink