Klacht: nieuw emailadres

op 10 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

a.b.

Gewenste Oplossing:

opnemen nieuw emailadres, nu: joop.ada@hotmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 10 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Rijkhoff,

Wij ontvingen de wijziging van het e-mailadres in goede orde. Wij attenderen u erop dat u dit ook via Mijn NLE of onze Klantenservice kunt (laten) wijzigen. Hier hoeft u geen klacht via Klacht.nl voor in te dienen. Onze Klantenservice staat graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door familie Rijkhoff