Klacht: Nieuw abonnement + sony ericsson experia ray

op 04 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vrouw had MET HULP VAN EEN VODAFONEMEDEWERKER een bestelling geplaatst op dealdirect, een goed abonnement + sony ericsson experia ray, nu 1 week verder besloot ik om eens te bellen hoe de status was van mijn bestelling.
Ik belde met nummer 0900-0603 en kreeg de afdeling orderafhandeling aan de lijn. De dame in kwestie keek alles na en verteld toen even dat mijn bestelling niet door kon gaan en dat de order geannuleerd moet worden hierdoor en ik maar een nieuwe bestelling moest plaatsen.
Hier ga ik niet mee akkoord, ten eerste : waarom moet ik zelf bellen om dit te horen en waarom reageert vodafone richting mij. Ten tweede wordt de bal weer bij mij gelegd terwijl Vodafone en/of dealdirect een fout maakt door de order te besvestigen en mijn abonnement te wijzigen terwijl dit niet kan.
Ik kreeg te horen dat Vodafone niets kan doen dan alleen maar de order te annuleren en ik maar moest kijken wat ik nu wil. dit is toch niet de bedoeling. Vodafone wijst naar Dealdirect omdat zij die telefoon van de site af had moeten halen ,maar dat is toch niet mijn probleem. De bijgeleverde telefoon heeft oa een 8mp camera waardoor die de enige was voor mij om te bestellen. Vodafone en dealdirect moeten dit samen oplossen, ik als klant zijnde niet.
Tevens heb ik minimaal 10x naar een 0900 nummer gebeld a 0,45 per gesprek en ik en mijn man zijn ook diverse uren bezig geweest met bellen, uitzoeken etc voor niets.
Zo ga je toch niet met klanten om, Vodafone heeft niets gecomminceerd en Vodafone zoekt nu maar naar een altrnatief.
Tevens heb ik voor mijn bestelling via internet tig keer met Vodafone aan de lijn gehangen om alles door te spreken, ik heb minimaal 10x naar een nummer a 45 cent per gesprek gebeld om nu achteraf te horen (ik moet zelf bellen) dat het niet door gaat

dat vodafone samen met dealdirect een vergelijkbare telefoon zoekt en mij deze levert, nu moet ik maar een duurdere telefoon nemen en betalen of een simpelere telefoon nemen. hier ga ik niet mee akkoord.
tevens wil ik de gesprekskosten en de uren dat wij hier mee bezig geweest zijn gecompenseerd hebben.

Reactie van de melder van de klacht kim1980

5 jaren geleden - Na 1 week zijn ze bij vodafone alle afspraken alweer vergeten en wordt mijn man afgescheept met een smoes. Echt niet normaal, weet iemand nog andere sites waar ik klachten over vodafone kwijt kan want dit gaat nu echt te ver, als bestaande klant ben je gewoon een nummer,

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste kim1980, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 09:12 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door kim1980