Klacht: Nieuw abonnement afsluiten

op 21 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo,
Gisteren was ik bij de vodafone winkel omdat ik een nieuw abonnement wilde afsluiten.
Dit heeft vodafone 2 maal geprobeert en iedere keer kwam in het scherm Creditcheck Rejected, meneer vroeg me of ik een achterstand had van betalingen, maar dat had ik niet want had de laatste rekening van deze maand net betaald.
Ik ben vervolgens terug naar huis gestuurd met een adres om een brief op te stellen naar vodafone in Maastricht. Ook heb ik naar mijn bezoek bij vodafone nog meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice om mijn probleem te bespreken. Ook contact gehad met de Creditcheck zelf, ik heb 5 mensen aan de telefoon gehad en hun vertelden me allemaal dat ik gewoon een abonnement zou moeten kunnen afsluiten omdat er geen redenen waren waarom dit niet zou lukken. Vervolgens is mijn telefoon ook al meer als een maand afgesloten, dit doordat ik een achterstand had, gisteren ook daarover contact gehad en toen werd me gezegd dat dit 24 uur kon duren. En nu ben ik nog steeds niet aangesloten.
Hoop dat ik snel geholpen kan worden hierbij, want na een maand lang elke dag contact te hebben gehad met Vodafone, ben ik het toch wel heel erg beu

Ik zou erg tevreden zijn als mijn mobiel die ik nu in gebruik heb weer wordt aangesloten. En dat ik weer een nieuw abonnement kan afsluiten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.G20132014