Klacht: Nieuw abonnement

Mevrouw G vd W-M op 02 juli 2020 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 mei heb ik Mevr.G. van den Wildenberg een nieuw abonnement afgesloten voor 3 jaar . Telefonisch gesproken met Sabine Per.
Abonnement is op 26 juni ingegaan. Op 1 juli en vandaag 2 juli geen krant bezorgd bij Bloemenkamp 132 5211XK te Den Bosch.
Al twee dagen gechat met Bregje. Ik zou 1 juli in de middag teruggebeld worden en natuurlijk is dit NIET gebeurd.
Heb ook geen mail met bevestiging van de aanmelding ontvangen.
HELP HELP wie kan me helpen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste Oplossing:

als er elke dag een krant bezorgd wordt en i dat Br Dagbl zich keurig aan de afspraken houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw G vd W-M