Klacht: Niets ontvangen, wel facturen

op 07 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Mijn vrouw heeft iets besteld bij Wish, nooit ontvangen. Wel krijgen we een factuur van Klarna waar ik achteraan ben gegaan. Ze gaven aan, dit gaan we uitzoeken en u krijgt op een X datum bericht. Klopt, we moeten betalen, meer niet, ook geen uitslag. Nu een paar weken verder, na weer geklaagd te hebben krijgen we een aanmaning met extra kosten.Wederom, zonder uitleg.

Ja, mijn vrouw heeft iets besteld bij Wish, maar nooit iets ontvangen dus geen handtekening, ontvangstbewijs, helemaal niets is aanwezig maar wel moeten betalen. Nou, dat dacht ik dus niet he!

Bestel NOOIT maar dan ook echt NOOT iets bij een bedrijf welke financieel door Wish wordt afgehandeld. Ze beloven van alles maar komen helemaal NIETS na. En Wish! bekijk het even! die staat bij ons op de blacklist!

Stoppen met facturen sturen en kom je beloftes na.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 september 2018 om 09:23 geantwoord

Beste Hans Renses,

Wat vervelend dat u de bestelling van Wish nooit ontvangen heeft.

Bij controle van de factuur met betalingsomschrijving 518035900723220084 zie ik dat wij u op 26-07-2018 een e-mail hebben gestuurd waarin wij vragen om ons te informeren over het vraagnummer dat u ontvangt van Wish. Hierop hebben wij geen antwoord ontvangen.

Wilt u alsnog reageren op deze e-mail en ons het vraagnummer van Wish bezorgen? Dan kan de betreffende afdeling deze factuur weer in behandeling nemen.

Alvast bedankt!

Een fijne dag gewenst!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door hroden