Klacht: Niets ontvangen en geen reactie

op 23 juni 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb 2 polo’s van Ralph Lauren besteld had deze al lang moeten hebben ontvangen. De mail wordt wel gelezen maar niet beantwoord , telefonisch niet bereikbaar.
Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik aangifte doen.

levering van de goederen of geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 10:58 geantwoord

Heeft op 23 juni 2016 om 13:52 geantwoord

LEES HET ONDERSTAANDE WIE OF WAT MOET IK NU GELOVEN DE 1 ZEGT VOOR HET WEEKEND DE ANDERE ZEGT NIET LEVERBAAR DUURT NOG 1 WEEK

Beste Ron,

Bedankt voor uw mail. Normaal hanteren wij een levertijd van 10 werkdagen. Dat houdt in dat uw bestelling volgende week maandag zou binnen komen. Helaas kunnen wij dit niet halen, door een vertraging bij ons in het magazijn. Uw bestelling zullen wij zo snel mogelijk versturen. Wij verwachten door de vertraging dat het uiterlijk eind volgende week kan worden verstuurd. wij doen ons best om het zo snel mogelijk te versturen. Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht?

Tim MulderKlantenservice
Ossenkamp 2a 8024 AE Zwolle

Service@elkedagietsleuks.nl

www.elkedagietsleuks.nl

Reactie van de melder van de klacht Ron Hermse

1 jaar geleden - inmiddels is het 02-07-2016 en nog altijd niets ontvangen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Hermse