Klacht: niets ontvangen en geen geld terug

op 10 september 2018 over Fashiongirl24.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Voor een klant opvulling besteld, tape extensions , voor haar bruidskapsel. De levertijd ruim ingecalculeerd. Echter niets ontvangen, toch maar gemaild maar een korte mail terug dat het de volgende dag geleverd zou worden, omdat ze dus niet meteen verzonden hebben ( wat ze wel zouden doen) Nog steeds niets ontvangen en de klant maar op het laatste moment naar iemand anders gestuurd, veel stress voor haar en kosten voor mij. Meteen via mail aangegeven dat ik mijn geld terug wil en dat ik niet geloof dat ze iets verstuurd hebben, het antwoord, stuurt u het pakket maar terug, hoe kan ik iets terugsturen wat ik niet heb ontvangen?
Nu anderhalfe week later nog geen pakje maar wel een vage mail dat het pakket vandaag geleverd wordt ( op maandag?) weer aangegeven dat ik gewoon mijn betaling terug wil en dat ik ze aansprakelijk hou voor mijn geleden schade ( want dat pakket gaat echt niet komen) Weer geen reactie

Geld terug vandaag nog

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fashiongirl24.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht miran1976

3 maanden geleden - Ondertussen contact gehad, ze gaven aan dat het geleverd is, wat dus echt niet is gebeurd, en of ik ene retourlabel wilde om het pakket terug te sturen ik heb ze een mail gestuurd dat er niets is om terug te sturen aangezien er niets is ontvangen. niet veel later zegt Anna, ik heb je geld teruggestort. Op mijn vraag of ze dat rechtsstreeks naar mijn creditcard heeft gedaan of naar mijn bank zegt ze, staat er morgen op, morgen was gisteren, en ik weet nog steeds niet waarnaartoe ( ook geen pakket ondertussen) Ik heb het idee dat ze je gewoon aan het lijntje houden tot het retourrecht verstreken is, Ik wil gewoon mijn geld terug, vandaag nog

Alle klachten die gemeld zijn door miran1976