Klacht: Niets ontvangen

op 04 juli 2019 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 08-06-2019 een t shirt voor vaderdag besteld. 04-07-2019 heb ik nog niets ontvangen. Ik heb naast de gebruikelijke verzenkosten van 4,90 euro nog eens extra 3,50 euro betaald voor een express levering met tracking. Mijn shirt is niet sneller gedrukt en de tracking werkt niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn aankoopbedrag incl de verzendkosten terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teresa van Leeuwen