Klacht: niets in de winkel aanwezig

op 07 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

er kwam een zeer leuke mail binnen van Ikea betreffende de Föremal collectie, dus snel gekeken op de site of er nog voorradig was, want voor mij zo leuk, dat ik me niet kon voorstellen dat ik de enige zou zijn die hier wel bijna alles van wilde hebben, en ja hoor er waren nog items voorradig er kon niet on-line worden besteld, dus hup in de auto, snel naar de tapijtenafdeling want volgens de site zou het daar aanwezig zijn. echter niets te vinden, dus op naar een verkoper, deze uitgelegd waar het om gaat de kandelaars en de vazen en de haakjes, he, zeg de verkoper er staat niets, nee dat klopt, ja zegt de verkoper er is een logistiek probleem, dus niets is uitgestald, kan ik reserveren…nee zegt de verkoper…( aardige jongen, dat wel) nou dus voor niets geweest, advies gekregen om naar Haarlem te gaan, niet gedaan, want wie zegt ons dat het daar wel aanwezig is…echt jammer…maar gevalletje van helaas pindakaas!

als ik alle leuke voorwerpen nog zou kunnen kopen, maar ik verwacht niets, ik kon helaas alleen vandaag...en ondanks dat ik er als de kippen bij was, was het lauwe loene, volgende keer dan maar wel slagen.
voor Ikea geldt, zet geen dingen op een mail, die niet in de winkel aanwezig zijn,geldt voor amsterdam ikea

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door valt niet mee om een gebruikernaam te vinden