Klacht: Niets geleverd en (nog) geen geld terug

op 12 januari 2014 over Voetbalwarenhuis.com in de categorie Internetshops - Sport

Op 25 november Ajax kids tenue replica besteld. Tot op heden nog niks ontvangen. Telefonisch en via email krijg je geen contact, wel via SMS. Ondanks belofte dat geld teruggestort zou worden nog niks ontvangen.

Liefst het Ajax tenue, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Daarom geld terug! PS. Let ook even op de \"complimenten\" op deze site. Lijken mij allemaal door dezelfde persoon geschreven kijk maar naar de spelling van het woord \"binne\"...

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voetbalwarenhuis.com nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Voetbalwarenhuis.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Voetbalwarenhuis.com beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Jeff1976

3 jaren geleden - Klacht is niet opgelost. Geen geld terug en ook geen Ajax tenue.

Voetbalwarenhuis.com

Heeft op 11 juni 2014 om 23:26 geantwoord

trainingspak is netjes geleverd door nieuwe eigenaar die alles heeft overgenomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voetbalwarenhuis.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jeff1976