Klacht: niets geleverd en niet opgelost

op 10 april 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

John antwoord altijd in Nederlands. Nu in ene in het Engels.

We have read your review and we have written a response to your e-mail address. Please see our response and write back if you agree with our solution proposition. We hope that you agree with our solution proposition.

John – Klantenservice
www.ekabels.nl
Tel. + 31 (0) 85 888 29 21.

nou bij mij nooit een mail gehad…..oplichters zijn het…

Gewenste Oplossing:

geld terug....en bedrijf sluiten in nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ekabels.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ekabels.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door krokodolus
x