Klacht: Niets geleverd

op 24 juni 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb enig tijd geleden Piere Cardin boxershorts besteld.
Op de bevestiging van de bestelling staat het volgende :

\\\”Verwachte leverdatum Tussen 1 en 1 januari 1\\\”
De betekend niet veel goeds, dat u überhaupt nog gaat leveren.

Vandaag 24 juni 2016 geprobeerd telefonisch contact te krijgen, maar alle medewerkers zijn niet bereikbaar.

Voor mij bent u een onbetrouwbaar bedrijf.
Ik heb mijn klacht bij PayPal neer gelegd, en opgewaardeerd tot een claim.
Dit zal misschien een goede les zijn om eerlijk zaken te doen?

Levering annuleren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

Reactie van de melder van de klacht PAS OP ATENTIE

11 maanden geleden - Helaas neemt het bedrijf elkedagietsnieuws mijn klacht niet in behandeling. Hier moet ik het maar mee doen. Ik hoop dat ze van PayPal een flinke waarschuwing krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 30 juni 2016 om 09:14 geantwoord

Bericht van Elkedagietsleuks.nl

10 maanden geleden - Beste Patrick, Uw order is teruggestort via paypal.

Reactie van de melder van de klacht PAS OP ATENTIE

10 maanden geleden - Eerst word mijn klacht niet in behandeling genomen door het bedrijf : ELKEDAGIETSLEUKS.NL. Nadat ik PayPal heb ingeschakeld en een claim tegen dit bedrijf heb ingediend, heeft ELKEDAGIETSLEUKS.NL eieren voor hun geld gekozen. PayPal heeft mijn klacht op gelost en het bedrijf ELKEDAGIETSLEUKS.NL wil met de eer gaan strijken. BESTE LEZERS DIT IS EEN ONBETROUWBAAR BEDRIJF.

Alle klachten die gemeld zijn door PAS OP ATENTIE