Klacht: niets gaat goed

op 07 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Afgelopen week had ik geen internet en geen telefoon.
Telefonisch kon dit niet worden opgelost dus zou er een monteur komen. Eerst volgende mogelijkheid 14 dagen later!!!
Daar heb ik geen genoegen mee genomen en heb terug gebeld( wachttijden waar je ziek van wordt) en om een nieuw modem gevraagd.
Ineens had ik opties om te kiezen voor een monteur. 6 dagen vroeger, maar nog lang en niet meer van deze tijd.
Na een paar dagen deed het internet het ineens weer wel, vanmiddag ook de telefoon. Gebeld om de afspraak af te zeggen met de monteur en gevraagd wat ik met het modem moest doen als ik dat zou ontvangen( komt met spoed maar duurt alweer een aantal dagen)
Die mocht ik houden voor als het nog eens voor kwam, wat in augustus ook al was gebeurd.
Gevraagd om een compensatie vanwege het ontbreken van telefoon en internet. Daar wist de telefonist niets van af maar hij wilde me voorstellen een humax kastje te sturen zonder enige kosten. Werd in de wacht gezet en hoorde niets meer.
Later weer terug gebeld. Werknemer ging het in orde maken.
Mail ontvangen met een orderstatus. Blijkt mijn humax kastje te zijn geannuleerd.
Weer gebeld. Vrouw aan de telefoon zegt dat dit ligt aan het modem dat ook besteld is! Iedereen bied excuus aan en begrijpen me allemaal maar dat is natuurlijk bull shit. Als ze echt iets met klanten op hebben doen ze het werk wat ze moeten doen.

Ik wil mijn modem en humax kastje liever vandaag nog als morgen en een compensatie in mijn kosten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door berliva