Klacht: Niet werkende informatie borden

op 29 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is al een half jaar dat de informatie en tijden borden op de halte leeghwaterlaan, te Den Bosch het niet doen. Ik had gehoopt dat ze het na de vakantie zouden doen maar tot mijn grote teleurstelling nog steeds niet. Nou wilde ik met de bus naar Waalwijk (op maandag 29 augustus) en had uitgezocht dat ik de 300 van 12:49 moest hebben om vervolgens op tijd te komen voor mijn afspraak. Ik stond te wachten en hij was al iets te laat. Prima ik heb speling in de tijd. Komt daar vervolgens om 53 de 301 aan rijden die ná de 300 moet komen. Ik heb het gevraagd aan de buschauffeur van de 301, goh waar is de 300? Die kon er nog niet door mevrouw dus die is anders gereden en komt hier niet. Dan denk ik, als je die borden nou is gewoon maakt had je het kunnen mededelen. Ik vind het zo geen service. Kapotte borden niet komen opdagende bussen en natuurlijk ook te laat voor mijn afspraak waarna ergeen tijd mee voor me was. Ik zeg Arriva Bedankt!
Groetjes een Boze en zeer teleurgestelde student.

De borden moeten gemaakt worden. En het ook blijven doen. En áls ze het dan dien er meldingen over dit soort voorvallen op weergeven.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Lilian, Uit je bericht begrijp ik dat de tijdborden bij de halte Leeghwaterlaan in Den Bosch niet werken. Kun je mij aangeven of ze geheel niet werken, of dat de verstrekte informatie onjuist is? En wat er dan precies onjuist is? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:34 geantwoord

\"Beste Lilian,

^NT
Arriva Webcare.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Heeft op 08 september 2016 om 16:13 geantwoord

er is geen oplossing. ze doen het nogsteeds niet. er is helemaal niks te zien op de borden. ze werken nog geheel niet.

Alle klachten die gemeld zijn door lilianmakers