Klacht: Niet waterdichte kussenbox

op 15 juni 2016 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Ongeveer 2,5 maand geleden hebben wij een Bois Le Duc bij Van Cranenbroek in Budel gekocht. De prijs hiervan was 175 euro. Een maand later bleek dat de box gelekt had en dat mijn kussens geschimmeld waren. Ik heb hierover een klacht ingediend en ben teruggebeld door een medewerker van de Van Cranenbroek. Ik werd onvriendelijk en redelijk onbeschoft te woord gestaan: de kussenbox wordt niet verkocht als zijnde waterdicht dus ik heb pech. Op de vraag waar de kussenbox dan voor bedoeld is, antwoordde de medewerker: voor onder een overkapping… Ik vind dit niet de service die ik mag verwachten van een winkel en al helemaal niet de kwaliteit van een product met deze prijs. Een kussenbox is bedoeld om kussens droog in op de te slaan.

Als ik een deugdelijk product ontvang. Als blijkt dat de kussenbox echt niet als waterdicht verkocht wordt (dit stond overigens nergens bij de productinformatie) dan wens ik mijn geld terug, want dan doet de kussenbox niet waar hij voor bedoeld is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarinaCurvers