Klacht: Niet voorradig

op 01 september 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

voor de vierde keer op rij dat volder aanbiedingen niet in de winkel zijn deze keer de potten haring. vorige keer de toetjes.
het enige antwoord is niet binnen gekomen misschien van de week. of de eerste klanten nemen 20 of 30 van de zelfde artikelen. Na twee komen sla ik drie weken over en van te veel mee nemen van andere klanten kan daar geen limiet aan gesteld worden bij aanbiedingen ????
Bij een Jumbo om de hoek is die dag de keus gauw gemaakt voor de weekse boodschappen. Hopende dat een volgende aanbieding wel in mijn kar komt teken ik m.vr.gr. A. van Grinsven

meestal wel maar de laatste tijd bar weinig

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 13 september 2016 om 12:52 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat u soms moet misgrijpen naar de actie artikelen. Er kunnen hier meerdere redenen voor zijn, dat de producten niet meer op voorraad zijn. De meeste producten worden echter elke dag weer bijgevuld. De supermarktmanager is hierover gebeld om te verzoeken hier scherper op te letten. Hij zal u vanmiddag ook bellen om het één en ander uit te praten.

Alle klachten die gemeld zijn door j. van Grinsven