Klacht: Niet volledig leveren van bestelde artikelen webshop

op 31 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had deze klacht gisteren per ongeluk onder lidshop geplaatst, maar moest Lidl zijn. Hieronder wederom de klacht maar nu bij het juiste bedrijf Lidl.

Op 13 mrt j.l heb ik 2 opbergkasten besteld. Elke opberg kast bestaat uit 2 dozen met onderdelen. Ik heb er tot nu toe 3 ontvangen op verschillende dagen. Ik heb dus op dit moment anderhalve opbergkast in huis. We zijn inmiddels al 17 dagen verder en nogsteeds is mijn bestelling nog niet volledig aangekomen. Heb al meerdere malen telefonisch contact opgenomen en krijg alsmaar te horen dat het intern is opgepakt en dat zij het verder zullen oplossen, maar er gebeurt helemaal niks! En ik zit hier met allemaal spullen die opgeborgen moeten worden!

Gewenste Oplossing:

Annuleer mijn bestelling en geef me mijn geld terug of compenseer mij voor de gang van zaken! Want dit is belachelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 31 maart 2020 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 april 2020 om 12:51 geantwoord

Er is een bedrag van €29,99 terug gestort op mijn creditcard. Het bedrag van de 2 kasten die ik had besteld is €124,98. Waarom krijg ik dan maar 29,99 terug?

Ik heb maar 1 kast ontvangen en wil daarom dan ook het geld terug van de kast die ik niet heb ontvangen maar wel voor heb betaald. Waarom krijg ik dan alleen maar €29,99???

Waar zijn jullie allemaal mee bezig?!

Alle klachten die gemeld zijn door Asarjoe