Klacht: niet (volledig) geleverd, wel betaald

op 06 september 2016 over AVRI Bloem- en Tuincentrum in de categorie Tuin

Meestal bestel ik visvoer via internet. Ton nu toe meestal tetra tabimin 2050 tabletten voor rond de 40 euro. Nou had ik op internet bij AVRI Bloem- en Tuincentrum een verpakking gevonden van 4000 stuks voor 65 euro. Naar verhouding een stuk voordeliger dus. Daarom meteen besteld (op 3 juni jl.) en betaald. Zo’n 2 weken later werd de bestelling geleverd. Op bestelbevestiging, pakbon en factuur staat allemaal 4000 stuks, in de verpakking zat echter een pot van 2050 stuks. Ik heb gemaild met AVRI over de missende 1950 stuks. Hun reactie was dat de fabrikant de verpakking heeft gewijzigd van 4000 naar 2050 stuks maar dat het gewicht wel hetzelfde is. Maar ik heb 4000 stúks besteld voor 65 euro en niet een bepaald gewicht. Ik ben nu dus 25 euro meer kwijt dan normaal voor de zelfde hoeveelheid. Na herhaaldelijk mailen om een oplossing reageert AVRI eerst wel maar zegt dat het probleem bij zijn leverancier ligt en dat die voor een oplossing gaat zoeken maar later krijg ik helemaal geen antwoord meer op mijn mails.

Ik heb 4000 tabletten betaald en maar de helft gekregen dus de oplossing lijkt mij simpel;
óf de resterende tabletten worden nagestuurd óf ik krijg de helft van mijn geld retour.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVRI Bloem- en Tuincentrum

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVRI Bloem- en Tuincentrum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door i.rutten