Klacht: Niet voldoen aan promotie actie

op 12 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Door Samsung wordt breed geadverteerd met de promotie: ‘Ontvang een tablet Car Holder & Charger bij aankoop van een Galaxy Tab S2 9.7 of Tab A 10.1’

Dit is precies wat ik heb gedaan, een Samsung Galaxy Tab A 10.1’ aangeschaft via internet. In tegenstelling tot velen heb ik zelfs vooraf de voorwaarden gelezen, deze geven geen limitatie aan de winkel waar hij wordt aangeschaft. Wel worden er meerdere EAN codes benoemd. Als consument die op afstand koopt, kan ik niet weten welke EAN code ik toegestuurd ga krijgen. Daarbij ga ik er vanuit dat een Tab A 10.1’ bij iedere winkel hetzelfde is, hetgeen beaamt wordt door Samsung aan de telefoon. Ook voor de prijs hoef ik het niet te laten, overal zijn de tablets ongeveer gelijk geprijsd.

Echter, ik mag niet deelnemen aan de promotie omdat mijn tablet niet de juiste EAN code heeft. Heb ik een afwijkend, minder goed model? Of zijn er slechts een klein aantal met de door jullie genoemde code in omloop zodat de gemiddelde consument misgrijpt?

Wat maakt mijn aanschaf minder, dan de aanschaf van exact hetzelfde product door een andere consument? Graag uw reactie, want dan stuur ik mijn schijnbaar slechtere product direct terug.

Als deelname aan de actie wordt goedgekeurd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door axzel