Klacht: Niet verwerken retourzending

op 06 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bestelling van 10-03-17, 179,92 is direct weer retour gestuurd en nog steeds niet verwerkt. De rekening heb ik niet betaald, nu al 1 aanmaning gehad. Ik probeer te bellen met klantenservice, maar steeds langer dan een half uur wachten en nog geen contact. Ze reageren ook niet op mail.
Ik bestel al jaren bij H&M, nooit klachten. Tot overmaat van ramp, ben ik het retourbewijs kwijt, die ik notabene altijd netjes bewaar….
Ik lees in social media dat het op dit moment gigantisch rommelt bij H&M, vette achterstand in verwerking bestellingen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flair123