Klacht: niet verwerken betalings voorstel

op 17 oktober 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

hallo,
ik wil weer een klacht in dienen over simpel.
over mij klacht van van 2- september kwam simpel met een betalings voorstel van €49,10
dat vond ik redelijk.
nu 3-10 staat er nog een bedrag open van €61,60.
die zei niet hebben verwerkt in hun systeem.
reeds ben ik geblokkeerd omdat zei hun verwerkingen niet op orde hebben.
na 45 minuten aan de telefoon en het 3x uit moeten leggen kwamen we tot de conclusie dat alleen mijn €12,50 van mijn abonnement open staat. en ben dus door een vergissing van hun kant geblokkeerd.
na 3 jaar klant ben ik er wel klaar mee met deze praktijken en hoop dat mijn contract ontbonden kan worden.
er is in het telefoon gesprek met 3 medewerkers niet eens het fatsoen geweest om sorry te zeggen voor het 45 minuten aan de lijn te hangen of voor hun verwerkings fout.

dat ik in totaal meer dan 1,5 uur aan de telefoon gezeten heb mijn achterstand van €12,50 wordt gecompenseerd.
en anders mijn contract wordt ontbonden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

9 maanden geleden - Beste heer Boots, Bedankt voor uw reactie. Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd om eventuele onduidelijkheden omtrent de afhandeling van uw vorige klacht te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Remco Simpel

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 15 december 2016 om 14:15 geantwoord

Beste lezer,

Gezien de datum waarop deze klacht / reactie is geplaatst,
sluit ik bij deze de klacht.

Indien er verder nog vragen zijn kunt u te allen tijde contact opnemen met de telefonische klantenservice via het nummer:
088 100 5757 (normaal tarief)

Bereikbaar
Werkdagen 8:30 - 21:00 uur
Zaterdag 9:00 - 18:00 uur

Ook kunt u uw vraag stellen via het contactformulier op de Simpel website,
Simpel streeft ernaar om u binnen 5 werkdagen een reactie te sturen.

Remco

Simpel