Klacht: niet verschijnen van de bus

op 16 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 16- 12-2016 stond ik om 18.00 bij de halte statsbouwhuis te Leiden op lijn 56 te wachten. Om 18.20 was hij er nog steeds niet. Toen ben ik maar naar het station gelopen.
Na een dag werken wil je wel naar huis en als je op tijd bij de halte staat en hij is dik 5 minuten te vroeg geweest begrijpt u dat ik aardig de pest er in heb. Op zaterdag gaat hij maar 1 keer in het uur dus je moet ,s ochtends ook al eerder mee, en als hij ,s avonds dan te vroeg is ben ik aardig klaar met arriva. Graag hoor ik hier over.

Gewenste Oplossing:

Dat hij beter op de tijden let.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste T.A. van der Star, Wat balen dat de bus niet is geweest. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand was. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht T.A. van der Star

1 maand geleden - Het nummer van de halte weet ik niet maar het is de halte Stadsbouwhuis Lange gracht te Leiden. En ik ging naar de Bruggestraat in Oude Wetering. en het was lijn 56. en de tijd van vertrek is 18.06 uur. Ik stond er om !8.00 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 december 2017 om 22:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste T.A. van der Star,

Deze lijn is niet 5 minuten te vroeg geweest. Volgens de gps-gegevens is de bus met 15 minuten vertraging nog bij de halte geweest om 18.21 uur. Deze vertraging is ontstaan door verkeersdrukte.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door T.A. van der Star