Klacht: Niet uit schrijven van persoon

op 30 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb namens mevrouw P.Brands Haar ziggo abonnement opgezegd gelijk met J H van der Klift maar ik vrees dat die persoon die ik aan de telefoon heb gehad geen 2 cliënten kan afboeken. Zij heeft vanaf 18 mei geen gebruik meer gemaakt van haar T.V Die persoon heeft gezegd tegen mij,omdat mevrouw niet meer in haar huisje kan wonen dat zij in augustus nog moest betalen.Maar nu kijken weop haar rekening en wat zien we tot onze verbazing dat het toch weer is afgeschreven.Heb gebeld maar kan niet worden opgezegd.Ja per 30 oktober dus mevrouw betaal een half jaar waar ze geen gebruik van maakt voor niets. IK vraag me nu af of die persoon geen 2 cliënten kan afboeken Hoop dat ik nog wat van U hoor Met vriendelijke groeten Fam: van der Klift 0318-521154

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bucsi