Klacht: niet tijdig leveren terwijl wel thuis

op 05 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakketje op datum besteld waarvoor extra betaald, er was iemand thuis daarvoor moest de chauffeur achterom wat duidelijk aangegeven is (zelfs met een tel nr erbij) bij de voordeur. dit is al meerdere keren gebeurt en opvallend alleen bij UPS!?! nog geen 10 meter lopen. de tijd staat aangegeven 11.20uur het pakket zou op een afhaaladres geleverd worden maar pas de volgende werkdag, in dit geval maandag, Wat??? 11.20 niet thuis wat wel zo was maar dan het pakketje niet eens de zelfde dag bij het afhaal adres te krijgen?????
op het briefje staat dat het pakket dus af te halen is de eerst volgende werkdag dus pas na het weekend. Het telefonische menu biedt geen enkele uitkomst, UPS heeft het systeem dichtgetimmerd met een automatisch systeem wat ook nog eens hapert. Vreselijk irritant!

als UPS beter bereikbaar zou zijn en er eventueel een regeling getroffen kan worden desnoods waar het pakketje in het weekend nog af te halen zou zijn, de chauffeur kijkt of er een tekst op de voordeur staat dat kon wel eens uitmaken, in dit geval een hoop ellende bespaard want dan was het geleverd!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:49 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door cadis