Klacht: niet tevreden over de werkzaamheden van de wsg en de voogd

op 25 maart 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Hallo ik ben moeder van 4 heerlijke kids,allemaal jongens maar dit gaat over mijn jongste de helft van een tweeling.die is nu 3 jaar uit huis geplaatst .het was eerst tijdelijk om tot rust te komen,dus vrijwillig. maar omdat mijn ex en ik niet op 1 lijn zitten ik wou hem graag terug hebben omdat het goed ging met mijn zoon en mijn ex vond het beter dat hij in het gastlogeergezin bleef heeft de novo toen de kinderbescherming in geschakeld want dat waren ze verplicht zeiden ze.nou en zo is het allemaal aan het rollen gegaan terwijl de afspraak was dat mijn zoon met opbouw terug zou keren bij mij thuis.maar dat werd meteen van tafel geveegd want dat zou niet goed zijn voor hem omdat ze bang waren dat hij terug zou vallen in zijn oude gedrag pfffffffffffff belachelijk. gesprekken met de kinderbescherming volgde .die waren ook van overtuigd dat hij niet moest terug keren naar mij.dat werd toen uitgesproken in de rechtbank die ik tot nu toe veel heb gezien van binnen want ik blijf vechten voor mijn zoon want het is gewoon van het zotte wat er allemaal gebeurt al dat onrecht wat mij aan wordt gedaan.ik ben een geweldige lieve moeder die er voor staat om er voor haar kinderen te zijn. ik wordt niet echt mooi neergezet in al die verslagen o.a door mijn ex en het gastlogeergezin.en de kinderbescherming en omdat ze lekker rekken en niks doen zijn we nu 3 jaar verder dus is het nu zo dat ze het gezag willen afnemen.zo boos ben ik terwijl de ots ook gewoon bij mij thuis kan zegt ook mijn advocaat dus dat wordt weer een bezoek in de rechtbank ,ik ben het allemaal zo zat ,onmenselijk is dit te noemen ik heb veel verdriet en pijn ik mag mijn zoon om de week een uur zien en elke zaterdag 10 minuten met hem bellen,het zwemmen is ook al van mij afgepakt dat was elke donderdag van kwart voor 7 tot kwart over 7 hij heeft zijn diploma a mogen zwemmen en dan was het afgelopen . want dan zag hij mij te veel en dat is niet goed voor hem volgens de voogd en het gastlogeergezin.ik heb inmiddels een nieuwe voogd en die is 10 x zo erg als de vorige een ijskoningin allebei .wat ik vraag en wil als moeder is niet belangerijk wordt van tafel geveegt.ik heb zoveel verdriet hiervan ,een band tussen een moeder en kind word kapot gemaakt .mijn zoon gaf een paar keer aan dat hij bij mij wil wonen zegt de voogt X nee dat gaat ziet gebeuren.dat zeg je niet tegen een kind met een beperking.dus hoe ze met deze kinderen om moet gaan weten ze echt niet.maaar ik blijf vechten en ik geef niet op. ik vind gewoon dat ze bij mij thuis moeten kijken met mijn zoon erbij hoe het er aan toe gaat ,maar ze blijven zeggen dat het niet goed is voor hem dat hij thuis komt bij mij.zijn eigen huis .ik vindt dit van de zotte dat het zomaar kan allemaal.dus van mij en meerder met mij mag de wsg ophouden te bestaan.want verstand van deze kinderen en hoe om te gaan met mensen daar hebben ze geen kaas van gegeten.

ja ik ben pas tevreden als ik mijn zoon weer bij mij heb .en als het moet dan met toezicht dat neem ik dan voor lief .maar zoals het nu gaat is onmenselijk.en niet normaal

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 02 mei 2016 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw Helder, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 maart 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door zoonmoeder