Klacht: Niet tevreden met voogd

op 02 oktober 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

onze voogd de heer R vermeire is met dingen bezig waar hij niet mee bezig zou moeten zijn!

wij als ouders worden nergens van op de hoogte gesteld als er wat gebeurt met de kinderen
wij worden pas na der hand op de hoogte gesteld dat er wat gespeeld heeft

tevens is het erg vervelend dat als je voogd mailt wij geen antwoord terug krijgen op onze vragen
maar als voogd ons een vraag stelt verwacht hij wel op antwoord op korte termijn terug als wij niet optijd terug reageren krijg je tehoren dat je je niet aan de afspraken houd

er worden telkens afspraken en beloftes gemaakt en elke keer krijg je tehoren dat het niet lukt of niet kan terwijl wij ons uiterste best doen om alle wensen van voogd en pleegzorg uit tevoeren

de vader van het oudste kind is niet in beeld en is ook nog nooit in beeld geweest
voogd heeft wel een mogelijke naam via het netwerk gezin gekregen en heeft dus contact op genomen met deze man voogd wil dat er een DNA onderzoek plaats vind om bevestiging tekrijgen wie de vader van het kind is, aangezien wij als haar ouders het hier niet mee eens zijn en hier ook duidelijk wat van gezegt hebben worden wij aan de kant geschoven ( als oud vuil voor ons gevoel ) er wordt gezegt dat dit in het belang is van het kind
stiefvader is al sinds haar 3e levens jaar in beeld en weet eigenlijk niet beter dan dat hij de papa is voogd ziet dit anders en geeft aan dat de BIO vader (ookal heeft hij het kind niet erkent) ook rechten heeft
dit brengt onrust met zich mee! terwijl de afspraak was dat alles stabiel zou moeten blijven

als wij overal optijd van op de hoogte gesteld worden
dat wij bij bij belangrijke bezoeken zoals ziekenhuis opname aanwezig mogen zijn

het liefst zien wij de heer R vermeire vervangen worden door een andere voogd dit omdat het voor ons niet haalbaar is om het contact met voogd op deze manier voort tezetten

afspraak was dat alles stabiel moest blijven en dat is helaas door de acties van voogd niet gelukt daarom de vraag of wij een andere voogd zouden kunnen krijgen

tevreden zijn is eigenlijk ook een groot woord omdat je eigenlijk nooit tevreden kunt zijn als je kinderen niet thuis wonen
maar als de afspraken die gemaakt zijn nageleefd zouden worden zou het al een stuk schelen
of je als ouder nou wel of geen ouderlijk gezag hebt je bent en blijft de ouder van het kind je hebt nog wel enig recht om op de hoogte teblijven van alle gebeurtenissen al heeft het kind een griepje je wilt graag op de hoogte blijven wat er met je eigen kind(eren) gebeurt

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 16 oktober 2017 om 15:20 geantwoord

Geachte mevrouw Van Tricht,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 2 oktober 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door ouders met veel vragen